Q & A για τα RAPID TEST

  • Διενεργεί το φαρμακείο σας Rapid Test;

Ναι, διενεργούμε Rapid Test, ώστε να εξυπηρετήσουμε όλους τους πολίτες που το χρειάζονται.

  • Πού βρίσκεται το φαρμακείο σας;

Θα μας βρείτε επί της οδού Δ. Γούναρη 44 στην περιοχή Καμάρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στον πεζόδρομο κάτω από την Εγνατία. Δείτε στο Google Maps.

  • Χρειάζεται να κλείσω ραντεβού; Ποιες ώρες γίνονται τα Rapid Test;

Όχι, δεν απαιτείται να κλείσετε κάποιο ραντεβού! Διενεργούμε Rapid Test Δευτέρα με Παρασκευή συνεχώς από τις 9 π.μ. έως τις 9 μ.μ./Σάββατα 10.30 π.μ. έως τις 14.30 μ.μ. και ένας συνεργάτης μας θα είναι πάντα εκεί για να σας εξυπηρετήσει.

  • Πώς γίνεται το Rapid Test; Είναι επώδυνο;

Στο φαρμακείο μας διενεργούμε πιστοποιημένα CE Rapid Test Σιέλου με στοματικό δείγμα που συλλέγεται από τη γλώσσα/στοματική κοιλότητα με μπατονέτα. Η διαδικασία είναι εντελώς ανώδυνη και γρήγορη!

  • Πόσο αξιόπιστα είναι τα Rapid Test;

Βάσει επιστημονικών μελετών, όταν διεξάγονται με ορθές πρακτικές, τα Rapid Test έχουν αρκετά μεγάλη αξιοπιστία με ακρίβεια διάγνωσης από 65% έως 89%, η οποία αυξάνεται σε άνω του 90%, όταν το ιικό φορτίο είναι υψηλό.

  • Τι στοιχεία χρειάζονται για να μπορώ να κάνω επίσημο Rapid Test;

Θα χρειαστεί το ΑΜΚΑ σας (ή το προσωρινό ΑΜΚΑ), μια ταυτότητα και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

  • Δεν έχω αριθμό ΑΜΚΑ, αλλά έχω αριθμό PLF εισόδου στη χώρα. Μπορώ να κάνω Rapid Test;

Ναι, φυσικά μπορείτε με τον αριθμό PLF σας.

  • Σε πόση ώρα ανεβαίνει το αποτέλεσμα στο Μητρώο Ασθενούς;

Φροντίζουμε να ανεβάζουμε το αποτέλεσμα του Rapid Test στην επίσημη πλατφόρμα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης/μητρώο ασθενούς το συντομότερο δυνατό. Συνήθως, τα αποτελέσματα ανεβαίνουν μέσα σε 15 λεπτά από την ώρα διεξαγωγής του Rapid Test. Το διάστημα αυτό ωστόσο μπορεί να διαφέρει σε ώρες αιχμής.

  • Θα με πάρετε τηλέφωνο για να με ενημερώσετε για το αποτέλεσμα;

Για λόγους εύρυθμης λειτουργίας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά μόνο στην περίπτωση που το αποτέλεσμα του Rapid Test είναι θετικό.

  • Παίρνω κάποια βεβαίωση από εσάς;

Η επίσημη βεβαίωση θα πρέπει να εκδοθεί από τον κάθε πολίτη με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet και για λόγους GDPR δεν μπορεί να εκδοθεί από το φαρμακείο με τους κωδικούς σας. Υπάρχει η δυνατότητα να σας παρέχουμε μία χειρόγραφη βεβαίωση, όπου θα αναγράφονται αναλυτικά τα προσωπικά σας στοιχεία και το Barcode Ελέγχου που αντιστοιχεί στο Rapid Test σας, χωρίς ωστόσο αυτό να αποτελεί το επίσημο έγγραφο. 

  • Πού μπαίνω για να κάνω έκδοση της βεβαίωσης ;

Ελάτε να ακολουθήσουμε μαζί τα βήματα!

1.Θα μπείτε σε αυτό το  link και θα επιλέξετε Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 (Διαγνωστικός Έλεγχος) 

2.Θα σας ζητηθεί ταυτοποίηση με τους κωδικούς taxisnet. Εδώ βάζετε τους προσωπικούς σας κωδικούς. Aφού τους εισάγετε, θα επιλέξετε Σύνδεση και έπειτα Αποστολή

3.Στην Επισκόπηση των Στοιχείων σας ελέγξτε ότι τα στοιχεία είναι σωστά και επιλέξτε Συνέχεια

 

4.Επιλέξετε για ποιον θέλετε βεβαίωση ( Για Εμένα ή Για το Παιδί μου) και πατήστε Συνέχεια

5.Συμπληρώστε το ΑΜΚΑ σας ή το ΑΜΚΑ του παιδιού σας και επιλέξτε Ταυτότητα ή Διαβατήριο και έπειτα Συνέχεια

6. Συγχαρητήρια!Η βεβαίωσή σας είναι έτοιμη. Πατήστε Έκδοση και έπειτα Αποθήκευση

  • Πώς εκδίδω βεβαίωση σε περίπτωση που έκανα Rapid Test με αριθμό PLF;

Σε αυτήν την περίπτωση η βεβαίωση εκδίδεται επιλέγοντας Digital Covid Certificate - Test (PLF) σε αυτό το link και συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας. Βεβαίωση με PLF μπορεί να εκδοθεί και από το φαρμακείο μας και να σας σταλεί στο e-mail σας , εφόσον το επιθυμείτε.

  • Κάνω Rapid Test για το παιδί μου, αλλά δεν έχει κωδικούς taxisnet. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

Κανένα πρόβλημα! Σε αυτήν την περίπτωση η βεβαίωση εκδίδεται με τους δικούς σας κωδικούς taxisnet, επιλέγοντας στο αντίστοιχο πεδίο "Για το παιδί μου". 

 Εάν έχετε οποιαδήποτε άλλη απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310-220040 ή στο pharmacy44gr@gmail.com.

 

 

 

 


Άφησε ένα σχόλιο

Τα σχόλια θα πρέπει να εγκριθούν πριν να δημοσιευτούν